Det ville India
Det ville India feirer mangfoldet og dramat til Indias storslåtte og varierte landskap. I denne tredelte serien fokuserer hver episode på ett fullkomment økosystem, et øyeblikksbilde av hvordan livet fungerer i hvert unike miljø. Fullpakket med skjønnhet, snodige foreninger, motgang, død og nytt liv, gir serien seeren et førsteradsskue på dyrelivet, juvelene i kronen på asiatisk naturhistorie.