Down With Love
I 1963 i New York, faller en kvinnelig spaltistrådgiver, som har gitt opp kjærligheten, for en journalistsjarmør som har bestemt seg for å få henne.
Når en storsjarmør og journalist-mannemann med god selvtillit fra et herreblad møter en populær feministforfatter med sin egen hemmelige agenda, spiller det seg ut en klassisk kjønnsmaktkamp som forventet får en "par-ending".