Posthund
Pluto må levere en sekk med post til en øde arktisk utpost, og får hjelp av en leken kanin.
Når en pilot må snu på grunn av en sterk storm, slipper han posten ved en øde utpost der den kan leveres med hundeslede. Postsekken lander på Pluto, og han drar for å levere den. Han blir forsinket av en kanin underveis, men det ender med at kaninen hjelper Pluto med å levere posten.