Un Pasteur
Félix, en ung gjeter, lever et tidløst og ensomt liv i de franske Alpene. Han fører familiens flokk over enorme, karrige fjell på en reise som strekker seg over hundrevis av kilometer. I denne fjerntliggende verdenen konfronterer han elementene og et usynlig rovdyr: ulven.