The Patient
Alan Strauss er en terapeut som holdes fanget av en pasient som viser seg å være en seriemorder. Med tiden i ferd med å løpe ut, kjemper Alan desperate for å stoppe Sam før Alan blir innblandet i Sams mord eller verre – blir selv et mål.