Marvel's Behind the Mask
"Marvel's Behind the Mask" er en spesialdokumentar som utforsker kraften til identiteten bak de ikoniske superheltene vi kjenner og elsker. Disse legendariske Marvel-figurene og -historiene har ikke bare gjenspeilet verden utenfor vinduene våre - de gjenspailer våre egentlige identiteter.