BULLET/BULLET
I fremtiden har sivilisasjonen kollapset. Gear jobber både hos en skraphandler og med å gjenfinne stjålne gjenstander sammen med Qu-0213 og Hvitbjørn. Etter å ha godtatt en forespørsel om å stjele en viktig gjenstand, blir de forfulgt av dødelige snikmordere.
I fremtiden har sivilisasjonen kollapset og verden blitt til en ødemark. Til tross for fattigdom, bruker folk restene fra tidligere sivilisasjoner for å leve standhaftige liv. Gear jobber både hos en skraphandler og med å gjenfinne stjålne gjenstander sammen med Qu-0213, en robot med fire personligheter, og gambleren Hvitbjørn. En dag får Gear og vennene hans et sjeldent jobbtilbud for å stjele en viktig gjenstand, og snart står de overfor dødelig snikmordere, skumle biljakter og voldsomme kamper. Men det Gear og vennene hans ikke vet, er at gjenstanden de stjal inneholder en hemmelighet som kan ryste alt verden er bygget på.