Bryllup, begravelse og dåp - Filmen
I BRYLLUP, BEGRAVELSE OG DÅP – FILMEN følger vi familiene Öhrn og Seger gjennom høst og vinter, på vei mot julefeiring og mot en nyttårsaften som ufravikelig innebærer en slutt på det gamle og begynnelsen på noe nytt... En film om kjærligheten og døden - og alt imellom.