Silly Little Game
I 1980 møttes en gruppe på La Rotisserie Francaise i New York og dannet Rotisserie-ligaen. Spillet ble raskt populært. I dag er fantasisport en industri som er verdt flere milliarder dollar, med over 30 millioner spillere. Se på spillets begynnelse og dets fedre, som aldri forutså hvordan det ville ta av og til slutt komme utenfor deres kontroll.