En halvtimes komedie som følger fire urbefolkningstenåringer på bygda i Oklahoma idet de stjeler, raner og sparer for å dra til det eksotiske, mystiske og fjerne landet, California.
Fra Sterlin Harjo og Taika Waititi, «Reservation Dogs» er en halv times komedie som følger eventyrene til fire amerikanske innfødte tenåringer på landsbygda i Oklahoma. Serien, innspilt i Okmulgee, Oklahoma, er et gjennombrudd i representasjon av innfødte amerikanere på TV både foran og bak kamera. Hver forfatter, regissør og rolleinnehaver i showet er innfødt amerikaner. Dette teamet som er det første av sitt slag forteller en historie som resonerer med dem og opplevelsene de har levd gjennom – og inviterer publikum inn i en overraskende kjent og morsom verden.