Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium
Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium er superstjernens siste nord-amerikanske konsert. Som en del av hans Farewell Yellow Brick Road-turné, får du oppleve gjesteopptredner og fremføringer av globale hits fra flere tiår i en av musikkhistoriens største karriereavslutninger.
I denne spektakulære konsertopplevelsen opptrer Elton John på Dodger Stadium i Los Angeles, der han i 1975 holdt to utsolgte og karriere-definerende konserter som sikret hans globale legendestatus. Nå, for å slutte sirkelen med et følelsesladet øyeblikk, går han på scenen igjen i sin siste nord-amerikanske opptreden som del av sin Farewell Yellow Brick Road-turné, en av musikkhistoriens største karriereavslutninger.