Self
Ei tredokke som desperat ønsker å passe inn, gjør et uheldig ønske til en stjerne, noe som fører henne ut på en reise der hun oppdager seg selv. Ønsket om å passe inn leder henne inn på en skadelig vei, slik at hennes perspektiv på hvem hun er og hvor hun hører til, utfordres.
Ei tredokke som desperat ønsker å passe inn, gjør et uheldig ønske til en stjerne, noe som fører henne ut på en reise der hun oppdager seg selv. Ønsket om å passe inn leder henne inn på en skadelig vei, slik at hennes perspektiv på hvem hun er og hvor hun hører til, utfordres. "Self" er regissert av Searit Huluf og produsert av Eric Rosales, og er det siste fra Pixars anerkjente SparkShorts-program.