Magic of Disney's Animal Kingdom
Magic of Disney’s Animal Kingdom, med fortellerstemme av Disney-favoritt Josh Gad, gir seerne en mulighet til å se all magien som foregår bak kulissene i to av verdens mest elskede dyreopplevelser, Disney’s Animal Kingdom og The Seas med Nemo & Friends på EPCOT. Her får man et enestående innblikk i livene til dyrene i parkene og man får møte dyreekspertene som har knyttet sterke bånd til dem.