Abandoned
En konduktør finner tre forlatte søsken på Estación de Francia i Barcelona i 1984. De har ingen bagasje eller identifikasjonspapirer. Barna heter Ramon, Ricard og Elvira, og de er to, fire og seks år gamle. En familie fra Barcelona adopterer dem, og de glemmer fortiden sin. Tretti år senere blir Elvira gravid. En intens leting begynner for å besvare ett spørsmål: Hvem er de?
Tre søsken i alderen to, fire og seks år later til å ha blitt etterlatt alene på en togstasjon i Barcelona 22. april 1984. De heter Ramón, Ricard og Elvira. De har ingen identifikasjonspapirer. De snakker fransk, og det eneste de husker, er at de kommer fra Paris. De vet ikke navnet på foreldrene eller hvor de er. Fra det øyeblikket er det et spørsmål som hjemsøker dem: Hvem er de? For å svare på dette mysteriet må de gjenopprette minnene fra fortiden sin, men mesteparten er borte eller blokkert. De er avhengige av hjelpen til mange frivillige, som har kommet sammen gjennom sosiale medier. De sporer kart, bilder og familietrær for å koble sammen alle trådene og finne en solid ledetråd. Det blir en reise som er like spennende som den er komplisert. Den er drevet av et mål: å finne foreldrene og forstå hvorfor de forlot barna. Vil de lykkes?
De tre søsknene gjør letingen offentlig. Nye ledetråder peker i retning av deres biologiske familie.
De tre søsknene gjenforenes med sin biologiske familie, og oppdager foreldrenes kriminelle fortid.