Disney Worldbuilders
I Disney Worldbuilders møter filmskaper Leslie Iwerks de kreative lederne bak Avatar, Star Wars, Marvel, Pixar, Frost, Zootropolis og flere for å avsløre hva som gjør Disney så spesielt: evnen til å forvandle historier til verdener. Gjennom unike samtaler og eksklusiv tilgang utforsker filmen hvordan verdensbygging fortsetter å forme Disneys fremtid.
I Disney Worldbuilders møter filmskaper Leslie Iwerks de kreative hjernene bak Avatar, Star Wars, Marvel, Pixar, Frost, Zootropolis og flere. Hva gjør Disney så spesielt? Evnen til å forvandle historier til hele verdener. Gjennom unike samtaler og eksklusiv tilgang utforsker filmen hvordan fantasi blir til virkelighet, hvordan parkene inspirerer nye historiefortellere og hvordan verdensbygging former Disneys fremtid.