Kickin it: Wasabi-krigerne
Serien følger de mistilpassede, men elskelige Jack, instruktør Rudy og elvene ved Bobby Wasabi Kampsportakademi.
Jack, instruktør Rudy og elvene ved Bobby Wasabi Kampsportakademi, jobber sammen for å overvinne forskjellige hindringer. Jack, den flinkeste i gruppen, blir sett opp til og ofte forventet å løse problemer i Dojoen og for Wasabi Warriors.