Otway The Movie
Finansiert av sine lojale fans spiller kult-musikklegenden John Otway hovedrollen i denne kritikerroste filmen. Med humor utforskes det hvordan tiår med fiasko, som startet med et berømt fall på BBC TV, på ironisk vis har holdt ham berømt i over 35 år.