Candy: A Death in Texas
Candy Montgomery er en 1980-talls husmor og mor som gjorde alt riktig – god ektemann, to barn, fint hus, selv den grundige planleggingen og utførelsen av transgresjoner – men når presset ved konformitet bygger seg opp i henne, skriker handlingene hennes om bare litt frihet. Inntil noen ber henne om å være stille. Med dødelige resultater.
Candy Montgomery fortsetter med dagen sin mens Allan Gore forsøker å få tak i sin kone, Betty.
Sannheten snører seg inn rundt Montgomery-familien. Allan takler resultatet fra dagen før.