Sister Act
Whoopi Goldberg er en salongsanger som må skjule seg for mafiaen på det siste stedet noen vil lete: et kloster. Men når korgruppen får gode anmeldelser, blir hennes skjulte identitet satt i fare.
Whoopi Goldberg er en sanger som må gjemme seg for mafiaen på det siste stedet noen vil lete: et kloster. Mens hun er der, tiltrekker oppførselen hennes trofaste følgere, og hun gjør det tonedøve koret til et sjelfylt kor med jazz-søstre. Men med gode anmeldelser blir hennes skjulte identitet satt i fare. Harvey Keitel og Kathy Najimy blir med en himmelsk besetning i en vanedannende komedie. Inneholder tobakkskildringer.