Men in Black II
Tommy Lee Jones og Will Smith er tilbake i sort som skurkebekjempende superagenter Kay og Jay - regulatorer for alle romvesen på jorden. Deres siste oppdrag: å redde verden fra en total intergalaktisk katastrofe! Når et kylothiansk monster skjult som en undertøysmodell truer menneskenes overlevelse, får MIB telefonen om å sette i gang. Mens hovedkvarteret er under angrep, og tiden løper fra dem, får agentene Kay og Jay hjelp fra mopsen Frank og en haug med mark til å banke et sexy romvesen!