Après la pluie
På frodige, grønne enger lever en hund et lykkelig liv med eieren sin, en helt spesiell, gammel gjeter. Han klipper ikke bare ulla av sauene – han forvandler den til skyer som skaper regn og holder livets kretsløp i gang. Men hva om gjeteren ikke lever evig? Hva skjer da med dalen?
På frodige, grønne enger lever en hund et lykkelig liv med eieren sin, en helt spesiell, gammel gjeter. Han klipper ikke bare ulla av sauene – han forvandler den til skyer som skaper regn og holder livets kretsløp i gang. Men hva om gjeteren ikke lever evig? Hva skjer da med dalen? Den unge hunden må være kreativ og utholdende for å forhindre det verste.