Deep Rising
Spenn deg fast i setet med Deep Rising, en ustoppelig action-thriller på åpent hav som beveger seg i full fart fremover. Når en gjeng med nådeløse kaprere tar seg inn i verdens mest luksuriøse cruiseskip, blir de sjokkert over å oppdage at passasjerene på mystisk vis har forsvunnet. Det betyr ikke at de er alene. Noe skremmende lurer like utenfor syne: en dødelig styrke fra havets uutforskede dyp som begynner å ta de forferdede inntrengerne én etter én. Treat Williams og Famke Janssen leder en gruppe overlevende som må overvinne utrolige odds i kampen for å unnslippe det fortapte skipet i live.