Life and Beth
Beths liv ser rimelig flott ut på papiret. Imponerende for alle hun vokste opp med. Hun tjener godt som vindistributør. Hun er i et langvarig forhold med en vellykket mann og bor på Manhattan. Gjennom tilbakeblikk til tenårene sine begynner Beth å finne ut hvordan hun ble den hun er og hvem hun vil bli. Vi blir med på reisen hennes mot å bygge et større, modigere og mer autentisk liv.
Beth skulker jobben og møter vennene sine på Mayas nye fancy spajobb i Manhattan.
Etter at livet kommer i veien innser Beth at hun ikke har tilbrakt mye tid med vennene sine.
Beth og John kommer hjem fra nord i staten og deltar på Jens overraskelsesbursdagsfest.