Billy Fury, The Sound of Fury
På 1960-tallet var Billy Fury en rock 'n' roll-sensasjon som hadde flere hits enn The Beatles. Fra hans banebrytende album 'The Sound of Fury' til hans status som en som ble et ikon over natten, sporer denne filmen livet til en britisk musikklegende gjennom intervjuer med de som kjente ham best.