Dragonball: Evolution
Den unge krigeren Goku legger ut på et utrolig eventyr for å kvele mørkets makter og samle alle de syv drageballene, mystiske kuler som gir deg utenkelige krefter.
En naiv kampsportutøver, en gammel sensei, en vitenskapskvinne med dårlig holdning og en kjekk tyv leter etter de syv drageballene som de har blitt fortalt er jordas eneste håp mot en gruppe romvesener som ønsker å ødelegge jorda.