Ralph Barbosa: Planet Bosa
I sin andre timeslange standup-spesial, Ralph Barbosa: Planet Bosa, deler Ralph sine opplevelser med dating, sinnemestring, mekking på biler og sine synspunkter på aktuelle hendelser.