The Dakota Entrapment Tapes
I en søvnig by i Nord-Dakota, der det er så lite kriminalitet at folk ofte ikke låser ytterdørene sine, forsvinner den 20 år gamle høyskolestudenten Andrew Sadek på mystisk vis i mai 2014 og blir funnet død nesten to måneder senere. Det Andrews venner og familie ikke visste, var at i månedene før hans død, hadde han blitt presset til å bli informant for en aggressiv politistyrke.