Shohei Ohtani - Beyond the Dream
Dette er den rørende historien om Shohei Ohtanis reise til stjernestatus i MLB. Et ærlig portrett om talentutvikling, kamp mot skader og en unik innstilling som gjorde ham til en superstjerne innen baseball som brøt barrierer innen etnisitet, språk, disiplin og kultur.