Hitman
Forlatt av sin mystiske arbeidsgiver og uvillig involvert i et mistenkelig politisk drap, faller en anonym leiemorder for en russisk prostituert som kompliserer livet hans, før han eliminerer fienden deres.
Basert på den bestselgende, prisbelønte videospill-franchisen, er HITMAN en genetisk konstruert, elite-snikmorder kun kjent som Agent 47. Hans egen eksistens virker å være en synd, men han fører en stille krig for å kvitte seg med ondskapen i verden. Han er strålende, karismatisk og sjarmerende - men avslører likevel lite om seg selv, har ikke noe navn, og er bare kjent som de to siste sifrene i en strekkode som er tatovert på baksiden av hodet. Hans kjennetegn er en dødelig nåde, urokkelig presisjon, og resolutt stolthet i alt sitt arbeid. Men til og med 47 kunne ikke forutse en tilfeldig hendelse i hans nøyaktige planlagte liv: de uventede rystelsene i hans samvittighet og de ukjente følelsene som vekkes i ham av en mystisk russisk kvinne.