How To Hire A Hitman
Etter å ha mottatt hundrevis av hackede meldinger fra et morder-til-leie-nettsted, tar Yinka Bokinni, som er besatt av ekte forbrytelser, turen inn i den hemmelighetsfulle verdenen på det mørke nettet for å finne ut om det er mulig å bestille noens død anonymt.
Etter å ha mottatt hundrevis av hackede meldinger fra et morder-til-leie-nettsted, tar Yinka Bokinni, som er besatt av ekte forbrytelser, turen inn i den hemmelighetsfulle verdenen på det mørke nettet for å finne ut om det er mulig å bestille noens død anonymt. Meldingene avslører at hundrevis av personer fra hele verden har bestilt mord på nettet, og disse personene er ikke del av gjenger som du kan forvente. I stedet er de tilsynelatende vanlige mennesker som ønsker venner, partnere og kollegaer døde. Yinka setter ut for å oppdage om disse bestilte mordene er ekte, eller bare del av et lureri. Svaret ligger i en mordsak som skjedde etter at drapet på en normal mor vellykket ble bestilt på nettet. Yinka identifiserer et levende mål fra delstaten New York og sporer ham opp for å se om han fortsatt er i fare og om hun kan hjelpe med å avdekke hvem som står bak leiemordet. Over to episoder kombinerer Yinka gripende retrospektiv historiefortelling om ekte forbrytelser med en fengslende nåtidsetterforskning av denne hemmelige verdenen.