Erstatterne
To søsken, Riley og Todd, kan erstatte alle voksne i livet sitt ved hjelp av en telefonsamtale til Fleemco-selskapet. De bor i et vanlig toetasjes hus i en vanlig by som heter Pleasant Hills... men denne familien er langt fra vanlig.
The Replacements følger det som skjer med foreldreløse Riley og Todd når de leier adoptivforeldre fra Fleemco Replacement Parent Organization. Deres nye mor viser seg å være en britisk superagent ved navn Agent K og deres nye far er en verdenskjent stuntmann ved navn Dick Daring. På veien slutter Agent Ks superintelligente snakkende bil, C.A.R., seg til deres gale eventyr.