Blomster og trær
Tegnefilmen handler om to forelskede trær som trues av en sjalu gammel stump som prøver å brenne ned skogen for å ødelegge dem. Men han lykkes bare i å bli til aske. Skogen våkner til live igjen og feirer bryllupet.