Händelse vid bank
Basert på en faktisk hendelse som fant sted i Stockholm i 2006. Denne detaljerte og humoristiske fortellingen om et mislykket bankran ble filmet i ett enkelt opptak. Med mer enn 90 deltakende personer, og omhyggelig koreografert for kameraet.