Naissance d'une étoile
Emma er i ferd med å bli den nye ballerinaen på det prestisjetunge Opéra de Paris. Men hun bærer på en mørk hemmelighet som kan undergrave hennes suksess og ødelegge for de målene hun har satt seg.