Entrepreneurs
En gruppe gründere er stolte over å ha forlatt komfortsonen sin. De ønsker å forandre verden og bli mektige direktører, men de kan knapt forsørge seg selv. For å oppnå dette, går de til et sted som heter Ingen komfortsone, et kontorfelleskap grunnlagt av Gonzalo, en millionær med mye fritid, og Jacobo, en selverklært gründerguru, der de forsøker å få i gang prosjektene sine. Dagliglivets knusende virkelighet får dem til å se at gründerverdenen er full av illusjoner, og at det nesten alltid er viktigere å ha gode kontakter enn gode ideer. Kanskje de ikke tok den rette beslutningen da de sluttet i sine konvensjonelle jobber.