Father and Daughter
En bittersøt fortelling som utforsker det dype båndet mellom far og datter. Fortellingen finner sted i det enorme nederlandske landskapet, der en far sier farvel til sin unge jente. Etter hvert som årene går blir jenta en kvinne, og oppdrar sin egen familie. Allikevel forblir lengselen hennes etter faren sin alltid hos henne.