Rekrutter ankommer FBIs Quantico-base for opptrening.
En mangfoldig gruppe rekrutter har ankommet FBIs Quantico-base for opptrening. De er de beste, de skarpeste og de nøyest evaluerte, så det virker utenkelig at en av dem er mistenkt for å planlegge det største angrepet på New York City siden 11. september.