The Devil Wears Prada 2: Red Carpet Live
Bli med Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt, Stanley Tucci og mote- og filmverdenens største stjerner når de ankommer den røde løperen i New Yorks David Geffen Hall i Lincoln Center for verdenspremieren på 20th Century Studios' "The Devil Wears Prada 2". Opplev en av årets mest glamorøse kvelder – fantastiske antrekk, uforglemmelige øyeblikk og masse spenning.