Dokumentarer, Musikk
En hybriddokumentar hvor vi følger Geron, også kjent som Showtime. Han selger iskrem, men lengter etter å gjenoppleve sin tid som DJ. Etter en merkelig drøm ønsker Geron å komme nærmere sin musikkinteresserte sønn, Anthony, i håp om å skape musikk som iskremelskere, og verden, vil elske.