Hitlers siste kamp
I dagene og ukene etter D-dagen, kjemper nazistiske fanatikere til siste mann for å hindre de allierte i å frigjøre Europa.
I dagene og ukene etter 6. juni strømmet allierte styrker inn i Europa via strendene i Normandie. Men selv etter å ha sikret seg brohodene beholdt nazistenes styrker grepet om marinebasene, citadellene og festningene i området. Dette er historien om de desperate kampene som raste for å knekke nazistenes tak på Europa og frigjøre resten av kontinentet.