Storm Squad
Et profesjonelt redningsmannskap kjemper for å redde mennesker fanget av rekordstormen Imelda når den herjer i Texas.
Denne dokumentaren følger et profesjonelt redningsmannskap fra Texas A&M Task Force 1. Da den tropiske stormen Imelda kom med rekordbrytende flommer i sørøstre Texas i september i 2019, kjempet teamet for å redde liv og evakuere beboere fra et samfunn der orkanen Harvey herjet bare to år tidligere.