Adult Under Construction
En 25 år gammel kvinne søker vitenskapelige forklaringer på sin tenåringsadferd, og utforsker pubertetens endringer og samfunnsutfordringer. Hver generasjon står overfor ungdomstidens universelle utfordring, ved å navigere i biologiske og samfunnsmessige endringer. Mens forskning kaster lys over tenåringshjernen, forblir grunnleggende aspekter av ungdommen uendret.