Love+War
Den Pulitzer prisvinnende fotografen Lynsey Addario risikerer livet i en mannsdominert verden av krigsfotografer, når hun dekker krigens realiteter. Men hvert oppdrag innebærer at hun utsetter seg for fare og må dra fra mannen og to sønner hjemme. Bak kameraet synes Addario det er vanskelig å kombinere forpliktelsen som journalist med de krevende og konkurrerende kravene som mor.