Heroes of The Sky: The Real Mighty Eighth Air Force
Med opptak som aldri før er vist, følger denne spesialen syv flyvere som hjalp til med å endre De alliertes skjebne i Andre verdenskrig.
Historien om flygerne som endret utfallet for de allierte under 2. verdenskrig, kjent som "Mighty Eight Airforce". Med ukjente arkivopptak blir vi med i cockpiten til flyene som beseiret Hitlers flystyrke, Luftwaffe. De deltok på livsfarlige oppdrag, luftkamp mot nazistene og slapp bomber over Tyskland.