Tilbudet gjelder t.o.m. 28.01.26.
Eventyrene til et søtt konstruksjonsfirma som bare består av hunder! Phinny og valpegjengen hans bruker gjørme, svette og litt hundesikkel på å hjelpe sin kjære by Biskeby.