Alice og bakeriet i Eventyrland
Når unge Alice arver oldemorens fortryllete kokebok, blir hun sjef for Eventyrland Bakeri og oppdager matens magi.
Når unge Alice arver oldemorens fortryllete kokebok, blir hun sjef for Eventyrland Bakeri og oppdager matens magi og evnen den har til å samle folk.