An Irish Goodbye
To fremmedgjorte brødre tvinges til å gjenforenes etter morens utidige død. Turlough returnerer til familiens gård i Nord-Irland med planer om å selge eiendommen, men når han og broren hans, Lorcan, oppdager en ufullstendig livsliste som tilhører moren deres, tar søsknenes smertefulle gjenforening en helt annen retning.