Eyes of Wakanda
Marvel Animations nye action-eventyrserie "Eyes of Wakanda" følger eventyret til de modige wakandanske krigshundene i den hemmelige organisasjonen Hatut Zeraze opp gjennom historien. I dette verdensomspennende eventyret må de utføre farlige oppdrag for å hente tilbake vibranium-artefakter tapt for verden.