I blanke messingen
Gjengen fra "I blanke messingen" er tilbake etter 25 år og har byttet ut scenekostymene sine med kidnapping av hunder, brevduer og en ukonvensjonell gisselsituasjon. Gaz er kanskje eldre, men ikke klokere. Og bestevennen hans, Dave, nekter å bli innblandet i sprellene hans. Men når tragedien rammer, må gjengen ta seg sammen for et felles mål: å ære en gammel venn.
Den uberegnelige faren, Gaz, blir medsammensvoren da datteren Destiny havner i trøbbel.
Portøren Gaz går over streken for å hjelpe en pasient gjenopplive kreativiteten sin.
Desperat etter å få respekt fra ektemannen risikerer Lomper alt for å bevise at han er vellykket.