Flintoff
Med enestående tilgang, for første gang noensinne, forteller «Flintoff» historien om idrettslegenden Freddie Flintoff. Fra å vinne to Ashes-serier for England til å bli et britisk TV-ikon, og til slutt vende tilbake til cricket etter bilulykken i 2022, er dette en historie om motstandsdyktighet og gjenoppfinnelse, der Freddie dokumenterer sitt usedvanlige liv og karriere.